יום שני, 31 בינואר 2011

Polarn O. Pyret

אחחחח...בגדי ילדים הם אחד הדברים האהובים עליי. מחו"ל אני חוזרת תמיד עם מזוודה עמוסה לעיפה בבגדים לאחיינים המתוקים שלי. יש לי גם שריטה קטנה. כשאני בארץ, אני נהנית לשוטט באתרים של בגדי ילדים מחו"ל כאלה שאפשר רק לרייר עליהם דרך המסך, דוגמא לחנות כזאת היא polarn o. pyret חברה שבדית שמיצרת כבר 35 שנים בגדים שמאפשרים לילדים להיות ילדים, לנוע כילדים ולהתרווח בתוכם ולא מעצבת למבוגרים קטנים. אחד מסימני ההיכר שלה הם הפסים, אחד האלמנטים שאני הכי אוהבת בבגדי ילדים בפרט ובבגדים בכלל. אני ממש מקוה שהם יגיעו בעתיד גם לישראל ונוכל להנות מהם גם כאן.


אבל לא הכל פסים...

2 תגובות:

עדי אמר/ה...

אוי אוי. הגעתי לפוסט הזה במקרה, אבל חייבת להגיב - פולרן או פירט היא החברה שאני הכי אוהבת לבגדי ילדים. העיצוב, האיכות.. אין עליהם. אפשר לתאר את השמחה כשגיליתי חנות שלהם בלונדון כשעברתי ללונדון... (ואת הבאסה כשעזבנו..)

גליה אמר/ה...

יבוא יום ואני מקוה שגם אני אזכה לקנות שם פריטים...:-)