יום שישי, 15 באפריל 2011

נעליים

1


אני לא חושבת שיש לי בחיים אהבה גדולה יותר מנעליים. אימי מספרת שכשהייתי פעוטה בטיולון, היו לוקחים אותי לסידורים במרכז העיר, מושיבים אותי מול חלון ראווה של חנויות נעליים והולכים לסידורים בחנות הסמוכה. איך זה שעד כה לא פרסמתי רשומה על נעליים? לא ברור גם לי, אני חושבת שהגיע הזמן.
בזמן האחרון התחלתי לחבב סניקרס. אף פעם לא הייתי בחורה של סניקרס ופתאום כן. זה התחיל לפני כשנתיים עם אהבה מחודשת לאולסטארס ולאט לאט זולג גם למותגים אחרים. הנה כמה דוגמאות לסניקרס שדורשות שארכוש אותן שמצאתי ברחבי הרשת.





Converse









Asics
Nike


Puma


Adidas


Gola


Ash


Asics

Rocket Dog



ובגזרת הלא ממש סניקרס אבל הן של חברות ספורט והן ממש יפות
Puma

Nike
התמונות לקוחות מתוך האתר המופלא Zappos שחסרונו היחיד הוא שאינו שולח לארץ, אבל הוא אתר מצוין לקבל רעיונות וסדר גודל של מחירים.

תגובה 1:

דליות ברגליים אמר/ה...

ה"מגף" של ASH כל כך יפה, אני אוהבת נעליים שנראות כמו מגף אבל הן לא. גם הזוג האחרון של נייק ממש מיוחד ונראה נוח להפליא. כמה חבל שזאפוס לא עושים משלוחים, אני מכירה אותם והם מצויינים.