יום שבת, 29 באוקטובר 2011

זאת לא העגלה שלי

אחרי לא מעט דחיות, הבנתי שכדאי שאתחיל לגשת לחנויות וארכוש כמה מוצרים בשביל הפיצקי שבדרך. יש כל כך הרבה משימות, שהנטיה הטבעית שלי היא כמובן לדחות הכל ולא לעשות כלום מלבד לרבוץ על הספה ולהאנח באיטיות, אבל לשוטט וירטואלית תמיד יש לי כח וזמן וחשק ובמהלך השיטוטים האלה שלי, אני נתקלת במציאות, חלקן מצחיקות, חלקן הזויות משהו, אבל הרגשתי ששוה לחלוק אותן כאן, אם לא כאן אז איפה?
והפעם עגלות, כאלה שבודאי לא ארכוש לבתי, אבל חלקן מאוד יפות, חלקן קצת מוזרות ואף אחת מהן לא היתה נכנסת לבגאז' של הרכב המיניאטורי שלי.

העגלה הזו עולה 3500$, היא מצוידת בתחנת עגינה לאייפד, מכשיר DVD, ותוכלו לעצב אותה כאוות נפשכם.


זה הדגם שעיצב לברון ג'יימס

כאן אפשר לרכוש אותה. באמת.






 Babyoom
הופכת לעגלת שכיבה, טיולון או תלת אופן לבחירתכם





אלה עגלות שעוד לא קימות במציאות אבל הן פרי דימיונו של המעצב




העגלות של TRIOBIKE  מיוצרות על ידי חברה דנית, הן עולות כ2500 אירו ויכולות להפוך לעגלה, לתלת אופן או לאופניים ומצוידות בכל האביזרים הנדרשים על מנת להפוך אותן לנוחות לילדים ולהורים. מעניין אם הן מכיונות קפה אם מבקשים מהן יפה.


Wiegen 
אפילו התינוק מופתע כאן


Step By Step
 יודעות לעלות לבד את כל המדרגות בהן תתקלו




בפוסט הבא על עריסות מיוחדות....

אין תגובות: