יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

מחמאות



עובדה אחת שאולי אתם לא יודעים עליי, אני ממש גרועה בלקבל מחמאות. כשמחמיאים לי אני בד"כ עושה פרצוף ואומרת תודה, אבל בלב פנימה, נדיר שאני מאמינה למחמיא. אחרי שאמרתי את זה, יש ימים שגם אני ממש זקוקה למחמאות, פרגונים ועידודים, כי הכל די אפור והעגלה סוחבת לאט לאט.
.Emergency Compliment כנראה נוצר עבור אנשים כמוני בדיוק.
יש כאן משפטים כמו 

All your friends worry they aren’t as funny as you".
Those shoes were a great call".
Your blog is the best blog".
The kid you passed on the street today wants to grow up to be like you".

מקסימום אני אעשה פרצופים למסך, אבל רוב המחמאות כאן העלו בי חיוך אז בכל זאת נראה ששוה לי לדבוק בשיטה הזו.




(via Swissmiss)









2 תגובות:

Naama Tzafon אמר/ה...

אתר נהדר! תודה על הקישור.
ואני מאוד אוהבת את הבלוג שלך, הוא עושה נעים מבפנים :-)

גליה אמר/ה...

תודה.
ועכשיו אני אסתכן בלצאת קיטשית לגמרי אבל גם אני את שלך:-)