יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

רק כאב הגעגוע



שנה חלפה.
שנה חלפה מלכתך, מעזיבתך את הגוף הקטן, התינוקי שכל כך חיכיתי לו. שנה שלמה שאני חסרה אותך.
החיים כמו חזרו למסלולם, עבודה, שגרה, חיים. רק החלל שהותרת בגופי עוד מייחל אלייך.

לא חולף יום מבלי שאחשוב עלייך אהובה שלי. אני מתבוננת בתינוקות שנולדו יחד איתך והם כבר כמעט עושים את צעדיהם הראשונים, ממלמלים מלמולים ככל התינוקות, צוחקים בקול, מוחאים כפיים, מתרפקים על הוריהם. הם כולם ישנם ורק את אינך...
בכורה שלי, ראשונה שלי, תמה שלי, נוחי על משכבך בשלום. אמא אוהבת וזוכרת אותך תמיד.


"בגופי עובר הרעד
רוח גדולה תיקח אותי
נומי נומי רחוקה את
אהובתי שלי

כמו חלום או תעתוע
את חיוכך אשא עמי
רק כאב הגעגוע
לא יעזוב אותי

נומי ילדה שלי..."







6 תגובות:

נאורה אמר/ה...

כמה שאת מרגשת תמיד...

וזה לא ייאמן שדווקא היום הזכרנו את תמה! פשוט מדהים.

Ruti אמר/ה...

איך חלפה לה שנה.
קראתי אותך, וכולי צמרמורת.
וכל מה שנגיד, וכל מה שנחשוב, לא ממש יעשה שום דבר. רק הזמן, שחולף לו.
אני הולכת לחבק את הקטון הפרטי שלי one extra time בשביל תמה היום.

וגם אותך.

אתי אמר/ה...

בתי היקרה
כה קשה לקרוא את המלים
זה כ"כ לא צודק, מה שקרה.
זו ממש גזילת כבשת הרש.
נקווה שמתי שהוא הזמן ומישהו חדש ירפא את הפצע ולו חלקית.
אני אתך לאורך כל הדרך.
אמך האוהבת

ליאת אמר/ה...

הייתי שמחה לכתוב לך משהו למייל פרטי.אפשר?

lioo אמר/ה...

מזה חמישה שבועות אני עוברת את מה שאת מתארת...הייתי שמחה לכתוב לך משהו באופן פרטי. האם אפשרי?

גליה אמר/ה...

ליאת זה המייל שלי
galadama@gmail.com
מוזמנת לכתוב לי לשם

גליה