יום שישי, 27 ביוני 2014

כמה חם היום

רשמית הקיץ כבר כאן...הוא כאן להישאר איתנו בואך נובמבר, הרבה אחרי שיימאס לנו. הקיץ בין אם ארצה או לא יש איתי בן אדם קטן שדורש שאצנן אותו בכל דרך אפשרית ואני מתכננת לעשות זאת באמצעים הכי נעימים העומדים לרשותי. נו אתם יודעים...ים ובריכה.
הייתי בטוחה שבפעם הראשונה בה יפגוש ים הוא יצרח מבהלה. טעיתי. הוא צרח...מאושר! הוא בהחלט מתכוון לחזור לים.
את הבריכה המושלמת עבורינו אני עדיין מחפשת ובקרוב נדגום גם בריכות באיזורינו, אם כי אין הרבה למה לצפות - דשא מצהיב, בריכת פעוטות דלוחה, שמשיות, כסאות פלסטיק וקרטיב במחיר מופקע.

אבל אנחנו כידוע לא כאן לבדיקת מציאות, אנחנו כאן כדי לפנטז קצת על מה שקורה במקומות אחרים. אז הנה
כמה בריכות ציבוריות. אני מדגישה - ציבוריות!! במקומות אחרים בעולם....

אני מקוה שאתם קוראים את הפוסט עם הרגליים במים או לפחות ספונים בחדר ממוזג....הפוסט עצמו מסוגל לצנן אתכם רק עד גבול מסוים.


ברלין, גרמניה

הלגונה הכחולה, רקייאויק, איסלנד

הקרחון, אוסטרליה

וינה, אוסטריה

פלורידה, ארה"ב

בודפשט, הונגריה



 

אין תגובות: