יום שבת, 24 בדצמבר 2011

עמוד נח



בקרוב אני עומדת לבלות ימים שלמים בבית, קוראים לזה חופשת לידה. רוב לבוש הבית שלי ידע ימים יפים יותר והחלטתי לפנק את עצמי בלבוש בית הולם. אממה, אינני טיפוס של פיג'מות עם דמויות סנופי ומיקי מאוס וגם לא של חלוקי סבתות, אז מה כן? יצאתי לחיפושים, המטרה נח ויפה, תמורת כסף קטן ושארגיש שזאת אני ולא שהשתלטה עליי איזו מאמא מהפרברים.

זה ההיצע ב OLDNAVY








זה מה שקורה בקולקציה החלומית של J. CREW




הנה מה שקניתי ב HOODIES 






וגם ב H&M יש כמה מציאות לא רעות








ולפני סיום מסר אחד לפיצקי שבבטן שלי, אני לא רוצה להישמע פולניה, אבל בבקשה...הרי לשם כך התכנסנו...






תגובה 1:

Ruti אמר/ה...

גלית יקרה, קיבלתי את המסר שלך אבל אני בחופשה עם מוצרי אפל (אייפון ואייפד) שלא עובדים עם מערכת המסרים של תפוז.
עצוב לי נורא, ולדפדף פה בבלוג שלך מעלה דמעה שלא ממש רוצה לעזוב.
מאחלת לך רק טוב, תשתמשי בהמון כח ואופטימיות שנראה לי שיש לך הרבה מהם, ואני אשמח להשאר בקשר ולשמוע חדשות מידי פעם...
מקווה שתקבלי את ההודעה הזו, בכל מקרה אני חוזרת הביתה מחר בלילה ואשלח לך מסר חזרה. את כמובן יכולה גם להשתמש במייל שלי שמקושר לתגובה הזו.
חיבוק גדול והמון תודה על האמון.