יום ראשון, 1 בינואר 2012

נומי פרח נומי, נומי ילדה קטנה




"שם בעפר ותכלת
חלקת שלום ישנה
נומי פרח נומי
נומי ילדה קטנה..."


שבוע חלף מאז נדם ליבה של בתי הקטנה, תמה. תמה נולדה ביום שלישי, א' טבת 27/12/11 ,נר שמיני של חנוכה, ב 5:30 לפנות בוקר, לאור בוקר ראשון.
שבוע חלף, והתחילה לה שנה חדשה. מלאה בהבטחות חדשות והזדמנויות. לעת עתה כל מה שאני יכולה זה לזכור ולתת לזמן לעשות את שלו. חשוב לי שהעולם יידע שתמה עברה בו ולו לזמן קצר.

השיר שליווה אותי כל משך ההריון מקבל עכשיו משמעויות חדשות ואני בוחרת להקדיש אותו לתמה הקטנה.






4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

גלית היקרה,
קראתי את סיפור הלידה של תמה ז"ל ואני לא יכולה להירגע מאז. שולחת לך חיבוקים וחיזוקים ומאחלת לך את כל הטוב שבעולם. תהיי חזקה!
אפרת.

גליה אמר/ה...

תודה, זה עוזר ומנחם.

Ruti אמר/ה...

כולי צמרמורת. כתבת כל כך יפה, מהלב.
והתמונה, פשוט שווה אלף מילים.
אני מרגישה שפגשתי אדם מקסים. תודה שיצרת קשר.

גליה אמר/ה...

תודה רותי, זה הדדי.