יום שני, 23 בינואר 2012

איפה הייתם רוצים להתעורר מחר?

via Romance And Revolution


איפה הייתם רוצים להתעורר מחר? המממ...שאלה מצוינת, בד"כ הייתי משיבה על השאלה הזו בלי בעיה.
הייתי עונה כנראה אחת משתי תשובות - ברלין או ניו יורק, אבל כרגע אני עונה; בבית! פה! בדיוק איפה שאני כרגע! כי המסע שלי עכשיו הוא פנימה.
אני ממש מקוה שבעוד זמן מה יתחשק לי לנסוע קצת לטייל, להריח ריחות של מקומות אחרים, לעשות שוב שופינג מסעיר, לאכול קרואסון בבית קפה צרפתי, לטייל בסנטרל פארק, או ללכת לתערוכה מגניבה לגמרי.
היום הזה יגיע, אני יודעת שהוא יגיע, מצב הרוח הטוב של הטיולים, הWanderlust שלי הוא ממש פה מעבר לפינה, בינתיים נראה מה אנשים אחרים ענו על השאלה הזו....





תגובה 1:

גל_לוי אמר/ה...

לגמרי מבינה אותך. אני קצת תשושה מטיולים. נורא נהנת מהם, אבל שמחה שיש לי את המיטה שלי ואת המקלחת שלי.. כמה שזו קלישאה.. ואת המטבח שלי. לא כיף לאכול בחוץ כל הזמן. אך לצערי, מפה בקרוב תחזור הקדחת ואאלץ לנדוד שוב. כאלו אנו, היהודים הנודדים.