יום שישי, 27 בינואר 2012

הבלוג בן שנה



בסוף השבוע יחגוג הבלוג יום הולדת שנה.
כשהתחלתי לכתוב חיפשתי מקום שיהיה רק שלי,מקום לנוח בו, מקום של כיף טהור, לפעמים של בריחה מהתמודדויות החיים, אסקפיזם קוראים לזה.
קראתי לו One Day At A Time המקום שבו יכולתי לקחת את החיים במנות קטנות ומדודות, שיכולתי לצבוע בו את החיים בורוד זרחני כשהיו בהם הרבה מאוד צבעים מטושטשים והמון אפור.
הוא אכן הצליח לספק לי את כל אלה והרבה יותר.....
שנה אחרי, הוא הפך למקום של נחמה, שבו אני יכולה להתמודד עם החיים ולא מקום שאליו בורחים מהחיים.
הנה קישור לרשומה הראשונה
http://dayatime.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

מה אני מבקשת ביום ההולדת הזה?

אמונה, תקוה, אומץ, אהבה והמון אבקת קסמים....כל אלה יעזרו לי לצלוח כל התמודדות שעוד צפויה לי.












3 תגובות:

Eti אמר/ה...

מזל טוב ליום ההולדת של הבלוג
את כותבת בלוג מקסים
מי שלא רואה אותו מפסיד

גליה אמר/ה...

תודה.

הגריטה-hagar am אמר/ה...

מאחלת לך את כל מה שביקשת, ועוד הרבה יותר.
הגר