יום שבת, 14 בינואר 2012

כמו נוצה ברוח

via ThingsSheLoves


הכל שברירי ובר חלוף, רגע הוא כאן ובזה שאחריו כבר איננו. כמה נדמה לנו שיש לנו שליטה על הדברים ובעצם אין. אחרי בשורות קשות על אישה יקרה מאוד שקיבלתי אתמול, נותר רק להתפלל לשלומה ולקוות. לטוב. שיבוא.


הניגון הזה ליווה אותי במהלך ההריון, ורק אחריו גיליתי את שמו "היום שאחרי". אני מרגישה שכל יום שחולף מקרב אותי אל היום שאחרי. היום הזה הוא לא קל. דווקא כשהצער מקבל מימדים אחרים, פנים שונות, הקושי לא הופך קל יותר, הוא רק מקבל צורה אחרת. מנסה להסתכל בעיניים פקוחות על הכאב, על האובדן, על כל הצער הזה וללכת קדימה.

להאזנה:





2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הפעם הרגשתי שאני חייבת לומר לך שאת מדהימה.
קוראת את דברייך מאז שפירסמת את סיפור הלידה של תמה, גם אני חוויתי אובדן דומה לפני חודשיים ואת מחזקת אותי
מאחלת לך ימים טובים יותר בקרוב

גליה אמר/ה...

תודה על שאת קוראת וזוכרת יחד איתי.
מחבקת אותך מרחוק על האובדן ומקוה שלשתינו יגיעו ימים קלים ושקטים מלאים בטוב.