יום שבת, 7 ביולי 2012

סוף השבוע כאן


אני מתפלאת על עצמי שהגעתי לכתוב על סוף השבוע רק עכשיו. נדמה שהוא רק התחיל ופתאום הגענו לאמצעו. לשמחתי אצלי הוא ממשיך לסופ"ש ארוך, כי ראשון הוא היום החופשי שלי (מותר לכם רגע של קנאה).

לא הרבה אני יכולה להגיד על השבוע החולף מלבד שהוא היה עמוס וחם ועם זאת היו בו לא מעט נקודות אור מופלאות ומפגשים מהנים עם אנשים שאני אוהבת, כך שאני ממש לא יכולה להתלונן.

את סוף השבוע אני מעבירה פחות או יותר כמו שאני מעבירה כל סוף שבוע, בהורדת הילוך כללית, אבל בכל זאת בצהריים אני הולכת לצפות בסרט החדש של וודי אלן "לרומא באהבה", וואו כמה זמן לא הייתי בקולנוע....
אתמול הייתי עם חברה טובה בסניף החדש והתל אביבי של פסטה בסטה הירושלמית, שממוקם בכניסה לשוק הכרמל. המון פסטה, המולה, חם וטעים טעים.

אני רק יכולה לקוות שאתם מעבירים את סוף השבוע במרחבים ממוזגים וצוננים ושעובר עליכם סוף שבוע משובח

הנה כמה נקודות נעימות שנתקלתי בהן השבוע, הכל באוירת קיץ, כי כל מה שאפשר זה לפנטז על הקלה וקרירות...



רוצים לוח שנה חינם? תוכלו להוריד את הלוח של חודש יולי כאן, באדיבות Creature Comforts



מה דעתכם על השרשראות הצבעוניות והמתוקות של Calourette? אני חושבת שהן יכולות להיות תוספת שובבה לכל תלבושת קיצית...



(via Eat Drink Chic)



משקאות צוננים עשויים פירות, להוריד קצת את טמפרטורת הגוף, דרך A Beatiful Mess



חולצה קיצית, צבעונית של אסף פלג, לימים של חום בלתי נסבל




אני כל כך אוהבת קיווי, אבל לא פעם כשאני מקלפת אותו, אני נשארת ביד עם כמות נורא קטנה של פרי, הנה טריק דרך Express-O איך לקלף אותו בצורה הכי פשוטה והכי יעילה...




מזרן ים משעשע, לימים של בריכה....להשיג במרמלדה מרקט ובHE-SHE 




משאירה אתכם עם כמה צלילים שעושים נעים.....עדיין בהשפעת ההופעה שלה, בה נהניתי בשבוע שעבר.
מחדשת את המקור באופן מופלא, וזה לא פשוט בכלל לאור קול הפעמונים של צילה דגן....








אין תגובות: