יום ראשון, 8 ביולי 2012

לרומא באהבה



 Jerry: "You know, you married a very bright guy. I've got a 150-160 IQ."
Phyllis: "You're figuring it in Euros. In dollars, it's much less."
 אז כמו שתכננתי, הייתי אתמול בסרטו החדש של וודי אלן "לרומא באהבה". קודם כל, בחום הזה, זאת היתה בחירה שפויה, ואולי המקום היחיד הקריר שניתן להעלות על הדעת. הסרט וודי אלני במלוא מובן המילה, קוהרנטיות וקונסיסטנטיות הן לא הצד החזק כמובן, אבל האוירה מפצה על הכל. הקאסט נהדר ועתיר כוכבים, וודי אלן עצמו בהופעה מעולה בעיניי. התפאורה של רומא, השפה האיטלקית (לא האמנתי כמה אני זוכרת מלימודי האיטלקית שלי), התלבושות כבשו אותי לגמרי, נראה היה שנח להם, למרות שכנראה גם ברומא היה להם חם כמו כאן. הנה כמה תמונות מהסרט ולוח ההשראה שיצרתי בעקבותיו.









כל הפרטים בדף שלי ב polyvore




ליחצו על התמונות מהסרט ותגיעו למקור.




אין תגובות: