יום שבת, 4 באוגוסט 2012

התרגשות

כן, זו שוב אני עם הניג'וס הזה שנקרא אולימפיאדה. מה לעשות, אותי זה מרגש!. אחרי שמונה ימים של משחקים בהם הכל מוקלט וכשיש לי זמן פנוי אני צופה ברצף במשחים, בתרגילי התעמלות, בקפיצות למים, בריצות, בקפיצות לגובה ולרוחק ובעצם במה לא....אולימפיאדה היא אירוע מרגש לכל הדיעות. פעם בארבע שנים אתה יכול להגיע לשיא מטורף או ליפול לבור עמוק, שניה מפרידה ביניהם. הרגע הזה שהספורטאי מבין שהוא עשה את זה, אין שני לו, ולצפות בזה בשידור חי יחד עם שאר אומות העולם מרגש אותי באמת.
הנה כמה תמונות של ספורטאים ברגעים הכי מרגשים שלהם, לטוב ולרע....תוכלו לראות תמונות נוספות כאן











ותראו את ההורים של המתעמלת אלי רייזמן, איזה פרצופים מצחיקים הם עושים תוך כדי צפיה בתרגיל המקבילים שלה, כי אין אהבה בעולם כמו אהבה של אמא (ואבא שכמעט וחוטף התקף לב מרוב התרגשות ומתח)...



עוד סיבה קטנטונת להתרגשות. זאת הרשומה החמש מאת בבלוג!


רוצו לצפות באולימפיאדה, לא תתחרטו.....









4 תגובות:

כנרת אמר/ה...

מזל טוב לשולת הפנינים המדוייקת ביותר בסביבה.

ההורים של אלי הורסים מצחוק, מבטיחה שלא הייתי מתנהגת אחרת.

גליה אמר/ה...

אפילו בטלויזיה זה נראה מפחיד...אני נראית כמוהם כשאני צופה בקפיצות למים
ותודה על המחמאות:-)

הגריטה-hagar am אמר/ה...

מזל טוב על הרשומה ה-500! מדהים לגמרי.
הפרצופים של ההורים היו ממש מוזרים, למרות שאני מבינה את הלחץ שלהם, הם לא היו נראים גאים, רק לחוצים. אבל אולי זו רק אני :-).

אגב- איבדתי את הקישור לשרשראות מקסימות שהעלית פעם- עם מתעמלות בצורות שונות, זוכרת אותן? יש לך אותו אולי?

גליה אמר/ה...

תודה יקירה, מדהים גם אותי, כל פעם מחדש.
והנה קישור למתעמלות
http://dayatime.blogspot.co.il/2012/07/blog-post_5489.html