יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

בנות

מה קורה לי ולשידורים חוזרים בעת האחרונה? אני מוצאת את עצמי לא פעם שסדרה שמשודרת לראשונה לא תופסת אותי ורק כשהיא משודרת שוב אני מוצאת בה עניין ומתחילה להתלהב, נראה לי שנתקע לי הכפתור של הדיליי. בכל מקרה, כך קורה לי כעת עם הסדרה "בנות" (כל ערב, יס, ערוץ Oh). כיון שאני צופה גם בשידורים החוזרים של סקס והעיר הגדולה אני לא יכולה שלא להשוות ביניהן. כמובן של"בנות" אין את הגלאם והשיק של קארי בראדשו וגם לא את התקציב לרכוש את כל מה שהיה לקארי, אבל הן כל כך רעננות וצעירות וחכמות ורהוטות שהפעם, בשידור החוזר אני לא יכולה שלא לשבת מהופנטת מול המסך ולהתפעל מהכישרון האדיר של Lena Dunham (וחברותיה לסדרה) שכתבה, ביימה, הפיקה ומשחקת את האנה, ולהמליץ גם לכם (או יותר הגיוני לאמר לכן) להתמכר.




ואם כבר ב"בנות" אנחנו עוסקים, אז Jemima Kirke היפהפיה שמשחקת בסדרה את ג'סה הפוחזת (איזו מילה ארכאית ופומפוזית מצאתי לי) היא במציאות אמא לרפאלה בת השנתיים. את סדרת הצילומים הביתית שלהן והגיגים ממוחה הקודח של ג'מימה אפשר לראות באתר The Glow






אין תגובות: