יום שישי, 6 במאי 2011

ברלין

  

אז מה היה לנו ? חמישה ימים בברלין, דירה מגניבה של חברים ברובע הכי בורגני במערב, מזג אויר נהדר שעמד על עשרים ושתיים מעלות, הטיסה עברה בשלום ולמרות בלבול קטן עם הרכבות בלילה הראשון, הצלחתי להגיע בשלום למחוז חפצי.

זאת הפעם השלישית שלי בברלין ואני חיבת להודות שאני מתחילה להבין כשהם מדברים אליי בגרמנית, אני מאוד גאה בעצמי, אני בטוחה שהם מבינים שאני לא מבינה, ובכל זאת הם משתפים איתי פעולה, אני מצליחה לעשות שופינג בגרמנית וגם לשבת בבית קפה בגרמנית, ולמי שתוהה- לא- השפה ממש לא צורמת באוזניי, להיפך.

 בית הקפה הכי צרפתי בפרנצלאואר ברג -  Fleury Cafe
 הכלבו האולטימטיבי עם קומת האוכל הכי מרגשת -  Ka De We
 רטרוספקטיבה במוזיאון לצילום -  Robert mappelthorpe
 הקפה השכונתי במערב -  Cafe Ottenthal
 הרחוב הראשי של מערב קרויצברג  -  Bergmanstrasse
 אני אוהבת אוהבת אוהבת רכבות -  S+U-BAHN
 הכיכר היפה. לא זוכרת את שם המסעדה שאכלתי בה מרק בצל משובח -  Savigny Platz
 שוק הפשפשים השכונתי והמגניב לגמרי. זה מה שעושים בברלין ביום ראשון (חוץ מלשבת בבתי קפה) - Arkona Platz

חזרתי שוב לאותם מקומות מוכרים ואהובים, קראתי ספרים כאילו אין מחר (זה מה שעושים חמישה ימים בלי טלויזיה), עשיתי המון שופינג, ביקרתי בתערוכה נהדרת של Robert Mapplethorpe במוזיאון לצילום, שוטטתי המון, ישבתי בבתי קפה,כמנהג הברלינאים הלכתי ביום ראשון לשווקי הפשפשים, ובעיקר נחתי, ושאפתי מלוא ראותיי אויר אחר, כזה של חופשה.




                                    הרכבת המתוקה שנרכשה בשוק הפשפשים של יום ראשון




                     הדובים האוהבים שנרכשו גם הם באירו אחד בלבד מילדה מתוקה בשוק הפשפשים




                                        לב עשוי עץ שנרכש בחנות הסופר מעוצבת Serendipity




                                השלט הכי תרבותי בעולם תלוי עכשיו על הקיר שלי - נרכש ב Buttlers




שוק הפשפשים Arkona Platz + Mauer Park


   
I never liked photography. Not for the sake of photography. I like the object.“
Robert Mappelthorpe 












אין תגובות: