יום שישי, 13 במאי 2011

ענייני בית

אין כמו בבית. המקום הזה שבו אנחנו מרגישים הכי נוח, הכי  אנחנו. מה הכי עוזר לכם להרגיש בבית? עבורי זה החפצים שאני אוספת במשך שנים, האפשרות להשאיר בלגן מאורגן, הספה הכתומה והענקית שלי, האמנות שתלויה על הקירות, הספרים, וכל שאר החפצים הקטנים והגדולים. אני עוקבת אחרי לא מעט בלוגים שעוסקים בעיצוב ונהנית לראות איך אחרים מעצבים את הבתים שלהם, אבל בסופו של יום הבית שלי הוא בעיקר הכי הרבה- אני.
בשיטוטי הרבים ברחבי הרשת אני מוצאת לא מעט רעיונות, חפצים וכלים שהייתי שמחה ליצור לבד, או לרכוש ולשכן בביתי, הנה כמה דוגמאות מהזמן האחרון.

איפה אתם מאכסנים את אבקת הכביסה שלכם? הנה כמה רעיונות שמשדרגים קצת את מעמדה.




צנצנת זכוכית מהודרת




קופסת פח ייעודית להשיג ב"חותם"



אני חובבת נעליים. טוב, חובבת זה לגמרי אנדרסטייטמנט ולמרות שהבטחתי לעצמי שבכל פעם שזוג חדש יעבור לגור איתנו, זוג אחד יצטרך למצוא מקום מגורים חליפי, הנעליים רק הולכות ומתרבות. גלגל הנעליים של חברת Rakku נראה כמו פתרון אידיאלי עבורי. 


גאוני



החנות האמריקאית Fred שחלק ממוצריה ניתן להשיג בסניפי "סוהו" מוכרת מוצרים שאתם לגמרי לא צריכים אבל ממש ממש רוצים.








אני זוממת בשלב כלשהוא להפוך חלק מהקיר ללוח וגירים, למשל כמו בתמונות האלה (עם או בלי הילד והפעוטה)

via jinkyart






via Re - Nest




via Ohdeedoh




ואם כבר לכתוב על הקיר אז מן הראוי שיהיו כתובים שם הדברים הנכונים

via Createfindadmire





אין תגובות: