יום שני, 14 במאי 2012

דברים שאותי משמחים...


קצת לפני שאני פורשת להיום, הנה כמה דברים ששימחו אותי היום. בעצם לא צריך הרבה כדי לשמח אותי, גם כשיש לא מעט דברים שלא מצליחים לי בדיוק כמו שהייתי רוצה....


לדעת שגם נסיכות אמיתיות מתקלחות כמו כולנו. משמח לדעת שהן מתקלחות עם הכתר, זה סימן שהן לוקחות את התפקיד שלהן ברצינות....


הוד מעלתה הנסיכה מרגרט

(via Lost.Net.Au)



שאני לא לבד, בשום דבר שאני עושה. נחמה גדולה....We Are In This Together


(הדפס של Petit Collage)



ההדפס הזה על הקיר, כמה פשוט ככה גאוני.


(via Design Sponge)





הפרחים שקניתי לי לשבת והם עדיין יפהפיפיים בפריחתם.




האימהות האלה. את הילדים שלהם לא מעניין שהן סלבריטאיות, בשבילם הן פשוט אימהות. אותי זה מרגש.

Meryl Streep with daughter Louisa in 1991 by Brigitte Lacombe


Gwyneth Paltrow with daughter Apple, 2005.





Princess Diana and Son Harry




Barbra Streisand with her son, Jason Gould, in 1968. Picture by David Bailey.

Shirley MacLaine and her daughter, Sachi Parker, in 1959



Jane Fonda and her daughter, Vanessa, in California, 1971.



Mia Farrow reads to her children on Martha's Vineyard in 1974




(Photos: I Like I wish I Heart, A Cup Of Jo,LIFE )



וכמובן הבלוג הזה, שהוא נקודת אור גדולה ובו אני יכולה לברוא את עצמי כל פעם מחדש....



הדפס של Parada Creations ב Etsy








אין תגובות: