יום שלישי, 29 במאי 2012

ענייני ילדים

כאילו לא מספיק שאת מרבית שעותיי אני מבלה בחברת זאטוטים. ובכן, אני מודה, לא מספיק לי, גם כאן אני חיבת לחלוק כמה עניינים שקשורים בהם, ככה זה אפשר להוציא את הגננת מהגן אבל אף פעם לא להיפך.

אז מתחילה כמובן במה שהכי קרוב לליבי, תמיד שואלים אותי מה זה בעצם מונטסורי, המילה הזו שנשמעת כמו קללה ביפנית ובעצם היא איטלקיה דגולה. הנה סרטון שמראה על קצה קצהו של המזלג יום רגיל בכיתת מונטסורי...





השאלה מה אעשה כשאהיה גדול עוברת במוחנו מגיל צעיר מאוד. לפחות פעם בשנה אני שואלת אותה במפגש הצהריים. התשובה הכי טובה שניתנה לי אי פעם, היתה של מ' (אז בת 3) כשאהיה גדולה אני רוצה ציצים גדולים! אחחח...איזו תשובה מאלפת. כי הרי מה חשוב בחיים? עכשיו אתם מוזמנים לצקצק בלשונכם ולחשוב לעצמכם, איזה מן גן זה?

הנה סרטון שהוא פרוייקט הסיום של  Jasmin Lai שעוסק בדיוק בשאלה מה אני רוצה להיות כשאהיה גדול?







SWAG הוא סלנג אורבני שפירושו "מגניב" מישהו שמציג את עצמו או נראה מגניב לחלוטין. הנה  Tumblr שלם שמוקדש לילדים שיש להם SWAG והוא נקרא איך לא, Children With Swag אתם מוזמנים לדגום אותו באופן אישי, הנה כמה דוגמאות מתוכו...
















ואם בילדים שכאלה עסקינן אז מה תגידו על הצרפתים הקטנים וההו כה מגניבים שמייצגים את מותג המשקפיים החדש שמוקדש כולו לילדים ונקרא Very French Gangsters הימים שבהם להיות ילד מרכיב משקפיים נחשב עלבון פסו מן העולם והיום ילד עם משקפיים הוא הדבר האמיתי...








ילדה אחת מסקוטלנד, בסה"כ בת תשע ממש לא היתה מרוצה מארוחת הצהריים שהגישו לה בבית הספר. אז כמו ילדה טובה של המאה העשרים ואחת היא התחילה לכתוב על זה בלוג. היא קראה לו בשם המצוין
Never Seconds  ובו היא מתעדת את כל מה שהיא אוכלת כל יום בארוחת הצהריים בבית הספר שלה. ג'יימי אוליבר גילה את הבלוג שלה במקרה, צייץ לאביה ומאז המון אנשים עוקבים אחרי התיעוד הימיומי של מרתה הקטנה והאוכל שמקבל ציונים ומתועד כמובן בתמונות, שוה הצצה.








ולסיום אין כמו מפגש ראשון ומהפנט של ילד עם צורת חיים אחרת, כפי שניתן לראות בצילום היפהפה של Christopher Wright 



(via Colossal)










תגובה 1:

מיה אמר/ה...

וואוווו...אהבתי כל תמונה בפוסט הזה...
מדהים!!