יום ראשון, 1 באפריל 2012

כלים מעוצבים

אם יש משהו שאני אוהבת באמת זה חנויות לכלי בית. מתנה לבית בד"כ תשמח אותי הרבה יותר מתכשיטים ולכן השנה מתנת החג לעצמי (כזאת אני, קונה לעצמי מתנות לחג), היתה ספלי קפה וקערות (אם כי אני מודה שהמתנה הכילה גם איפור...)
הנה כמה כלי בית מוצלחים ומלאי הומור עצמי...
לכו לקנות לעצמכם מתנה לחג, זה עושה נעים בכל הגוף.


בית לכלים של האמנית הסלובקית Veronika Paluchova




קומקומים מתוקים מבית Decole
אפשר להשיג את כל הסדרה כאן









כלי קרמיקה שהם פרי שיתוף הפעולה בין Karin Erliksson לבין Camilla Engman
האמניות השבדיות. שימושי, פשוט ומופלא.




כלי קרמיקה ועץ למלח (או לכל דבר אחר) מבית BeeHouse




צלחות מעוצבות לילדים. האחת של Doiy Design השניה של Din Din Smart









וצלחות למבוגרים שעוד זוכרים את ימי בית הספר העליזים, של Fishs Eddy





2 תגובות:

MargoR אמר/ה...

אני נמצאת עכשיו בזמן הזה של השנה בו אני מתרוצצת מחנות לחנות עושה טל' לכל מקום בשביל למצוא מתנות לחג עבור המשפחה, הילדים, הלקוחות, העובדים. בדיוק כשהרגשתי שאני כבר מותשת וחסרת כל רעיון מקורי לחג נתקלתי בפוסט שלך ואני פשוט מאוהבת בקומקומים האלו!!! אין ספק שכמה מחבריי הטובים ביותר (אלו שמגיע להם) יקבלו אותם ;)

גליה אמר/ה...

כמה טוב לשמוע, תודה