יום שני, 30 באפריל 2012

Humans


Type Written


בימים האחרונים גיליתי את הפרוייקט הנהדר הזה שנקרא Humans Of New York  . זה התחיל כפרוייקט של צלם בשם Brandon Stanton הוא עבר לניו יורק והתחיל לצלם זרים ברחוב, לאט לאט הפורטרטים נערמו והפרוייקט גדל לכדי כמעט 4,000 פורטרטים והמון סיפורים של המון אנשים שחיים בניו יורק. בעצם היה ניתן לצלם פרוייקט כזה בעוד מקומות בעולם ולספר את סיפוריהם של הפרטים שמאכלסים את כדור הארץ. מאחורי כל דמות מסתתרים סיפורים מענינים וחיים שלמים.
דפדפתי בתמונות ודי מהר גיליתי שעבר המון זמן וממש לא נמאס לי, שוה לנסות להציץ, רק ראו הוזהרתם, זה ממכר. עכשיו יש גם Tumblr ובכל יום מתווספות תמונות חדשות.



הם אוכלים המון שני אלה...



ולחשוב שהוא בכלל רצה בן...


לטווינק נשברה הרגל

נכון שזה היה סיפור פיקנטי אם היא היתה שוברת את הרגל על החד אופן?

I found this man on 7th Avenue in Park Slope. He was leaning heavily on his cane, looking down, wearing a grimaced face. I felt bad for him, so I smiled and waved when I walked past. His face changed completely. He lit up, smiled wide, and gave me a cheery greeting. There was nothing forced about it. He seemed like a man who went through life looking for the smallest excuses to be happy.

I walked 50 feet down the sidewalk, turned around, and walked back to him. “I want to take your photo,” I told him, “because of how big you smiled when I walked by.”

He said: “Well I saw someone smiling at me who I didn’t even know. So I thought: ‘By God! I Better do something!’”



(via Design Mom)


והנה עוד אחת שגרה בניו יורק כבר די הרבה שנים וזאת תמונה שלה מלפני עוד יותר הרבה שנים, כשהיתה נוסעת לה סתם כך ברכבת התחתית. מבחינתי זה שילוב מנצח, מריל סריפ, ניו יורק ורכבת תחתית....

via Streep s.






2 תגובות:

Ruti אמר/ה...

הזכרת לי משהו עם האיש המחייך.
אני הולכת לחפש את זה, זה עלול לקחת לי קצת זמן...

גליה אמר/ה...

חשבתי עלייך בימים האחרונים, שנעלמת לי...אז הנה חזרת, אני שמחה!