יום שבת, 7 באפריל 2012

God Save My Shoes


via Re:Blog



כשרואים את שלושת הסמלים האלה, אי  אפשר שלא להיזכר מיד ב"סקס והעיר הגדולה" המיתולוגית. מה יותר מייצג את הסדרה מקוסמופוליטן, ניו יורק וכמובן נ-ע-ל-י-י-ם!!!. קארי בראדשו נצרבה לעד בזכרוננו כחובבת נעלים מושבעת. זאת רק אחת הסיבות שהיא היתה הדמות האהובה עלי בסדרה. לפעמים אני מפנטזת על חדר ארונות כמו שלה, מלא בקופסאות נעליים, כמו קופסאות ממתקים. כל פתיחת מכסה של קופסא מלווה באנחת התפעלות וריגוש לבבי.

בסתיו הקרוב תעלה בארה"ב הסדרה החדשה שהיא המשכון לסדרת האם The Carrie Diaries על פי ספרה של קנדיס בושנל. הסדרה תעקוב אחרי קארי הצעירה בשנות נעוריה בתיכון, שם נגלה היכן התחילה האהבה הזו לאופנה שהתפתחה מאוחר יותר לאמנות לשמה. סנונית ראשונה של דמותה של קארי הצעירה  כבר פורסמה לא מזמן. השחקנית Anna Sophia-Robb תגלם את דמותה של קארי, פלוס תלתלי הבלונד, הנצנצים ועקבי הסטילטו.

image courtesy of Warner Bros. Entertainment Inc. | photo credit: Eric Liebowitz


הנה תמונות של הדבר האמיתי, שאמרה "I've spent $40,000 on shoes and I have no place to live? I will literally be the old woman who lived in her shoes!"

Source: Zimbio



ובאותו נושא; השבוע עלה לאקרנים בניו יורק הסרט God Save My Shoes סרט דוקומנטרי שעוסק במערכת העדינה ומלאת התשוקה שבין אישה לנעליה. לכתבה המלאה ב NY Times




ואצלינו בלבנט, בסוף השבוע הבא יתקיים בנמל יפו, יריד הנעליים החצי שנתי שופוני (12-14 באפריל). השנה החלטתי להיות שם בעצמי, נראה מה אצליח להעלות בחכתי, כי הקיץ מגיע ואצבעות הרגליים שלי כבר מתרגשות מכל הנעלים שמחכות להן.....




אין תגובות: