יום ראשון, 11 במרץ 2012

יוצאת לדרך






המסע החיצוני והפנימי שלובים זה בזה, אי אפשר אחרת, הולכת להתחיל את המסע החדש שלי. מה יותר סמלי מלהתחיל אותו במקום שאני מאוד אוהבת? כמה ימי מנוחה לנפש, סיכום של תקופה ופתיחתה של אחת חדשה, מבלי לשכוח לרגע את מה שהיה, לא כי אני לא יכולה, כי אני לא רוצה.
 ובנימה פחות רשמית - שופינג, בתי קפה, תערוכות ושיטוטים נעימים בשדרות הרחבות והירוקות של ברלין וביקור של חברה אחת יקרה, תאחלו לי בהצלחה....


אני לא ממתינה
להיות מוכנה,
ליותר הכוונה, לרמז.
לזמן יותר פנוי,
משב רוחות ראוי,
לבד יוצאת לדרך.

וככל שאני אחרת
הרוח אלי מתעוררת,
וככל שאני מסתכנת
אני בטוחה.
בכל קושי שוכנת
שמחה.

              (דונה בן יהודה)











2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אישה מדהימה, מרגש לקרוא אותך בכל פעם מחדש לראות מישהי חדשה נרקמת פה בין השורות. מבינה אותך כל כך אין כמו מקום חדש לעשות בו ריסטרט למערכת ולחזור מוכנה לבאות.

איילת :))

מאיה אמר/ה...

גליתי, תהני, תנוחי.
תחזרי עם כוחות מחודשים להמשך הדרך!