יום רביעי, 28 במרץ 2012

משהו חדש







זוהי הרשומה השלוש מאות בבלוג!


אם מישהו היה אומר לי לפני שנה, שיהיה לי אי פעם בלוג פעיל, שנכתבו בו כבר שלוש מאות רשומות,שיהיו אנשים שיקראו אותו, הייתי צוחקת צחוק גדול ולא מאמינה. והצחוק הזה נוגע לכל מקום בו אני נמצאת היום בחיי, שום דבר מזה לא היה צפוי.

עונת מעבר היא אולי העונה הכי טובה לחולל בה שינויים ולהתחדש וכיון שהאביב כבר כאן זה כנראה הזמן הכי טוב לכך. בימים האחרונים התרענן הבלוג במראה חדש ונקי ובאותה הזדמנות אני רוצה גם לבשר לעולם באופן רשמי על עוד שינוי משמעותי אצלי, שאותו אני מטפטפת לחברים קרובים בתקופה האחרונה והוא שינוי שמי הפרטי. התחבטתי בזה ארוכות והחלטתי שמגיע לי לחיות עם שם שאיתו אני שלמה, שם שאיתו אני מאפשרת לעצמי להיפתח לכל מה שהעולם מזמן לי ולכן באביב הזה גלית מתחדשת והופכת להיות גליה. כמובן ששינויים לא קורים ביום אחד ולי וגם לסביבה ייקח עוד זמן להתרגל אבל אני חושבת שאני בשלה לפחות להצהיר על השינוי.

אני רוצה לאפשר לעצמי להיות איפה שאני יכולה ולא איפה שאני מתכננת להיות, לאפשר תנועה, גמישות, אויר ואור. אני פותחת את עצמי אל ארבע רוחות השמים ומזמנת לעצמי את כל הטוב שעוד יבוא.....


משהו מתחיל מתגלגל ברחובות
משהו אחר יורד במדרגות
משהו קורה, תופס לו בזנב
משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו
מישהו מוכר עומד ומסתכל
אמצע הרחוב ומישהו אוכל
כמה רעשים הופכים כבר למקצב
משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו 
(אילאיל תמיר)






2 תגובות:

הגריטה-hagar am אמר/ה...

גליה הוא שם מקסים, ונראה לי שמתאים לך מאוד.

Ruti אמר/ה...

ראיתי את זה אתמול!!
וכמו שכתבתי לך על הרענון בדף, שמתי לב שגם זה השתנה ופתאום לא הייתי בטוחה... מה היה שם קודם? גלית? אולי?...
יופי של שינוי.
הנומרולוגים בטח יגידו דברים מלומדים, אני סתם חושבת שזה יפה :)