יום שבת, 31 במרץ 2012

על בלוגים



על קירות הפייסבוק היו אתמול המון תמונות של חבריי רצים את מרתון תל אביב. לא על הקיר שלי. לרוץ אני לא יודעת. לעולם לא תתפסו אותי במרתון או בחצי מרתון או בטריאתלון. יכול להיות שמתי שהוא תוכלו לפגוש אותי בשיעור נסיון בחוג יוגה, אם כי אל תתפסו אותי במילה ואל תעצרו את נשימתכם עד שזה יקרה (אתם עלולים להכחיל מרוב ציפיה). פעם בשבוע אני הולכת בקצב מתון משהו כמו 5 ק"מ וגם זה רק כי החברה נעימה לי. לכל מה שקשור בספורט תמיד יימצא אצלי התירוץ למה לא, למה זה משעמם ואין לי זמן לזה....
אבל כתיבה אני אוהבת, ולמצוא נושאים לכתוב עליהם אף פעם לא חסר לי ולקרוא מה אחרים כותבים תמיד נעים לי ולזה תמיד יש לי זמן.

הנה פיסקה יפה על קריאת וכתיבת בלוגים של Trent Walton (דרך  Swissmiss)

There's something sacred about reading a blog post on someone else's site. It's like visiting a friend's house for a quick meal 'round the breakfast table. It's personal — you're in their space, and the environment is uniquely suited for idea exchange and uninterrupted conversation. In many ways, we should be treating our blogs like our breakfast tables. Be welcoming & gracious when you host, and kind & respectful when visiting


 מנצלת את ההזדמנות כדי להמליץ על כמה בלוגים שנעים לשוטט בהם כשיש לכם רגע פנוי ושום דבר אחר לעשות
 (ליחצו על שם הבלוג והוא ייפתח)

באנגלית:

  Oh Happy Day

Design Sponge

 Desire To Inspire

 Eat Drink Chic


ובעברית:

מכבסתולה


Maya's Lifestyle


פנימה-רונית כפיר


המלבישה


ביסים


גחליליות


ילדיסקו








אין תגובות: