יום שלישי, 20 במרץ 2012

Thinking About Berlin

שואלים אותי איך היה לי בברלין? רק ימים אחרי שחזרתי אני יכולה באמת להרגיש שהיה טוב, היא היתה הפעם אפורה רב הזמן כיאה לסוף החורף, רגע לפני שהאביב מפציע בה. העצים שלה היו ערומים והרוח קרה ומדמיעה, תיירים היו אבל לא הרבה והאוירה היתה פחות חגיגית מכרגיל.

האפור שבחוץ התחכך מדי פעם באפור שבתוכי והיו רגעים שחשבתי שאולי זה לא היה רעיון כל כך טוב לבוא עכשיו. עם הנחיתה חזרה בארץ הבנתי שזה היה רעיון מצוין, שעשה לי נעים, וחיזק אותי לקראת ההמשך, שניקה לי את הראש ואיפשר לי למלא את הריאות באויר. לקרוא ספר משובח, לפגוש חברה יקרה, להנות מכוס קפה טובה, לנשום אויר אירופאי ולצאת מחדש למסע עם תובנות, כוחות ואופטימיות.

הנה כמה תמונות מהכלבו האהוב עליי בו ביקרתי אחרי יום אפרורי במיוחד, כשהרגשתי שאני חיבת להתמרח במותרות, אז עליתי לקומה השישית וניסיתי להמחיש קצת מכל העושר והטוב הזה. לפעמים זה הדברים הקטנים והשטחיים שמעלים חיוך על פניי. אין לתמונות המעטות שצילמתי שום יכולת להמחיש את גודלה של הקומה עמוסת כל טוב הזו ובכל זאת, טעימה...

ועד הפעם הבאה Auf Wiedersehen

 דוכן הגבינות



ארנבי שוקולד מתכוננים לחג הפסחא



בונבוניירה


דוכן העוגות
 


מבחר שוקולדים משובחים, נסו אתם לבחור...


 
 


המון ג'לי בלי



דוכן הביצים המקושטות לחג






תגובה 1:

אתי אמר/ה...

התמונות יפות מאד
וכל ההקשר והמוסיקה
אין עליך