יום ראשון, 19 בפברואר 2012

שלוש ארבע ולעבודה

אני אחת הנשים המוזרות האלה שממש אוהבת את העבודה שלה. מבחינתי לקום בבוקר ולהגיע לעבודה מסתיים באנחת רווחה. ההרגשה הזו שבעצם הגעתי הביתה, למקום שבו שאני הכי אני.
בחודשיים האחרונים, מאז שאני ב"חופשה" הייתי צריכה לסגל לעצמי אורח חיים שונה לגמרי ממה שהייתי רגילה עד כה. פתאום כל סדר היום השתנה לי ובהתחלה זה לא היה פשוט בכלל. מהצד זה נשמע כאילו אני מקטרת, אז זהו שאני לא! נותרו עוד לא מעט שבועות עד שאוכל לחזור לעבודה ובינתיים תהיתי עם עצמי לגבי עבודות של אחרים, יש עבודות שבכלל לא הייתם מאמינים שקימות, גם אני לא האמנתי...


מריחים מקצועיים, יש באמת אנשים שהעבודה שלהם היא לרחרח בתי שחי. הם בודקים את יעילותם של הדאודורנטים



שורק מקצועי. כן כן, יש דבר כזה...



בודקי רהיטים. האנשים האלה ששוכבים על ספות ובודקים את רמת הנוחות של הרהיטים....



ישנונים מקצוענים. אלה ישנים במחקרים על שינה ומקבלים על זה כסף...



האנשים שמנסים את מגלשות המים, מי לא היה שמח לעבודה כזאת?



את הרשימה המלאה אפשר לקרוא כאן




אין תגובות: