יום רביעי, 29 בפברואר 2012

אני פורים? אני?

פורים שוב בפתח ואני מתאמצת לחבב אותו, כי זה לא קורה לי באופן טבעי. לא יודעת מה יש בחג הזה שכל כך לא מושך אותי. זה לא הילדים המתוקים בתחפושות (אם כי הידיעה שהשנה אני לא צריכה להלביש ולפשוט להם את התחפושת המון פעמים ביום נעימה לי), זאת לא ההשתטות שבעניין, זה כמובן לא המסיבות ובטח לא אזני ההמן (המממ...פרג, אגוזים, שוקולד) ובכל זאת. אז במסגרת המאמצים לחבב אותו עליי, מצאתי כמה קישורים מתוקים ברוח החג...

מה דעתכם על תחפושת משפחתית? ועוד של החיה האהובה עליי...



ולקטנטנים שעוד אי אפשר ממש לחפש אותם..... 18$ ב ETSY




כלב הים המתוק לילדים ולמבוגרים ב Vik Prjonsdottir
כל העיצובים בחנות האיסלנדית הזו מושפעים ממיתולוגיות עתיקות ובע"ח מציאותיים ודמיוניים, פורים כל השנה מצמר כבשים משובח...





והתחפושת האולטימטיבית והכי מתוקה מבחינתי היא מקס מ"ארץ יצורי הפרא", אחד מספרי הילדים האהובים עליי והתחפושת פשוט מושלמת. אפשר לקנות כאן ואפשר גם להכין לבד.






תגובה 1:

אורנית אמר/ה...

פורים הוא חג שווה ביותר :-)

תחשבי שאת יכולה להחליט להיות כל מה שאי פעם רצית ולא העזת, כ"כ הרבה אפשרויות...