יום ראשון, 26 בפברואר 2012

משפרי מצב רוח

לא היום הכי מוצלח שלי, מהורהר, מבולבל, מאכזב ואלה מגיעים בדיוק כשבניתי על יום מוצלח ומחויך....
מנסה לשפר את מצב הרוח עם כמה קטנות ולזכור שמחר ממש מעבר לפינה ומחר אני פוגשת את הילדים בגן אז הוא בטח יהיה מחויך ומחבק לפחות בחציו הראשון. עד אז אתחיל באלה......


כל יום, גם הגרוע ביותר מורכב גם מרגעים נעימים


  


חותכני עוגיות מתוקים. אפשר להחליף את האותיות או להשתמש בביטויים מוכנים, אבל אפשר בעצם לכתוב עליהן מה שמתחשק באותו רגע ובסוף גם לזלול את העוגיות (בזה אני ממש מצטינת)







היום נזכרתי כמה אני אוהבת תפוחים וכמה הירקן השכונתי בעצם נחמד וחבל לוותר על ביקורים בחנות שלו, אז קניתי לי כמה אדומים.




את המשפט הזה אני צריכה לשנן, במיוחד היום




ושיר שקצת שיפר לי את מצב הרוח, קצת ריגש ולא פחות הדמיע אותי ואני מקדישה אותו היום לחברה חדשה שלי (זה לא מובן מאליו בגילי) שמגיע לה גם מצב רוח טוב.

 

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה מהממת הצליח לך, תודה

ושיהיה מחר משופר :-)

אתי אמר/ה...

מחר יהיה יום חדש, ואם לא מחר אז מחרתיים.
אסור שהאופטימיות תפנה את מקומה, כי היא מורה הדרך, גם אם קשה ולא ברור.
רק האופטימיות תוביל אותך למטרה