יום שישי, 1 ביוני 2012

בית אחד בשבוע




היום אני במצב רוח של נעלי בית. יודעים מה זה מצב רוח של נעלי בית? זה אומר שאני עייפה וכל מה שמתחשק לי זה להתפרקד בבית ולא לעשות שום דבר שמאלץ אותי לזוז ממנו. זה אומר שהכל צריך להיות נח היום, אפס מאמץ.

 גם הבית שבחרתי הוא כזה. היום אנחנו באוהיו, ארה"ב, בביתם של אמנדה ופיל. היא מנהלת את הבלוג Here's Looking At Me, Kid והסגנון הוא אקלקטי, נינוח, אולי אפילו קצת מרופט. בדיוק כמו נעלי בית חמימות וביתיות. גם אני כמו אמנדה מחבבת חללים שאינם מעוצבים מדי, שהם צבעוניים ומעורבבים, שנראה שמישהו ממש גר בהם ולא רק עיצב. אמנדה מתארת את הסגנון שלה בראיון אצל Decor8

















(כל התמונות צולמו ע"י  Amanda Johnson)




גם אני רוצה פוסטר של גביע גלידה כמו של אמנדה ופיל, ואם גם אתם רוצים אז הנה כל הפרטים ואיפה אפשר להשיג אחד כזה...
זאת עבודה של Debbie Carlos שיש לה חנות בEtsy ומחירו 200 ש"ח.






אין תגובות: