יום שישי, 22 ביוני 2012

קיץ ילדותי

אתמול הייתי בים, ישבתי על המחצלת וסביבי התרוצצו המוני הורים וילדים. היה לי המון זמן פנוי להתבונן בכולם ולהבחין בפרטים הקטנים. חלק מהילדים התרחצו, לבושים כביום היוולדם, חלקם לבשו בגדי ים שהגנו עליהם מפני השמש, ילדה אחת אפילו טבלה את הקרטיב שלה בים בכל פעם לפני שנגסה בו. היו גם ילדים שלבשו בגדי ים שגדולים עליהם בכמה מידות ומעטים בלבד לבשו בגדי ים מעוררי קנאה. המסקנה הכי חשובה היא שלא האמנתי כמה בים כל כך הרבה פחות חם מאשר ברחוב, למרות השמש הקופחת, למרות המציל שצועק ולמרות שלי אפילו בגד ים לא היה ולא יכולתי להיכנס למים...הנה כמה בגדי ים ילדותיים להפליא כמו שבגדי ים אמורים להיראות.





תוכלו לצפות בפרטים המלאים בלוח הPinterest שלי.


3 תגובות:

מיה אמר/ה...

אמרתי לך שכיף בים!!!!
צריך לקבוע מתי ללכת לים השבוע..זה עולם אחר, בטח בחמסינים האלו..
נשיקות

גליה אמר/ה...

אכן אמרת, מודה שצדקת
נלך לים יחד בקרוב, מבטיחה!

Tzlil Tamuz אמר/ה...

מקסים מקסים מקסים! הכי מתאים לתחזית מהגיהנום שמבטיחים לנו לסופ"ש. אני תמיד לוקחת את הקטנים ממש בבוקר כשאין נפש חיה והשמש פחות רעה.. בגד הים עם העוגן פשוט נהדר!