יום רביעי, 13 ביוני 2012

מנורת לילה

Urban Outfitters


הלילה מתקרב וזה מזכיר לי שכשהייתי ילדה אמא שלי היתה מחברת אל השקע כל לילה מנורה מלבנית קטנטנה צבועה בכתום ובתוכה חתול קטן שהיה עוזר לי להירדם, או כפי שהאמנתי בילדותי, שומר עליי כשאני ישנה. למנורה שלי קראו חשמלי (מן הסתם כי היתה מתחברת לחשמל), היא כמעט ולא הפיצה אור, זה רק החתול שעזר לי להתגבר על פחדי הלילה. אני מניחה שללא מעט ילדים יש מנורת לילה שנדלקת ברגע שהאורות הראשיים כבים ורחשי הלילה נכנסים לפעולה. אז ברור שאפשר להיכנס לחנות התאורה הקרובה ולרכוש מנורה סטנדרטית אבל אפשר גם אחרת. אני את המנורה מימי ילדותי שומרת לילדיי והנה כמה מנורות מיוחדות, שדגתי ברחבי הרשת וישמחו ילדים ואולי גם מבוגרים.



Pottery Barn Kids

Flickr


My Sweet Muffin

Owly Shadow Puppets

 Grey Turtle

The Violet Hours


Overdue Industries

 

(via Family Style)





אין תגובות: