יום שישי, 1 ביוני 2012

אופניים




אני לא יודעת מה יש בכלי התחבורה הזה שכל כך מרגש אותי. אולי זאת העובדה שבמציאות אני פוחדת לרכב עליהם, אולי כי יש בהם איזו קלילות שלעולם לא תהיה במכונית, אולי כי כשאני מתבוננת על אחרים הם נראים לי כל כך יפים כשהם רוכבים ואילו כשאני ניסיתי, נראיתי לעצמי מגוחכת ובעיקר כאבו לי הידיים, כי כל הזמן הייתי עסוקה במחשבה שאני תיכף נופלת. בכל מקרה, בכל פעם שאני נתקלת במשהו שקשור באופניים אני מייד שומרת אותו כדי לשתף אתכם בהמשך, ומה אתם יודעים, מסתבר  שהצטברו אצלי די הרבה ענייני אופניים....


נתחיל בסרט קצר משנת 1945 שמסביר ומדגים איך מייצרים אופניים...

 

(via Kottke)


Joanna טסה לטיול באמסטרדם וחזרה משם עם לא מעט תמונות של אופניים, בעיקר של משפחות שלמות שרוכבת על אופניים. זה נראה לא בטיחותי וזה כנראה כך, אבל זה מצטלם כל כך מקסים, אל תנסו את זה בבית...(וכנסו לרשומה שלה כדי לראות את כל הרוכבים שהיא תפסה בעדשתה)










(via A Cup Of Jo)



מאי שנגמר ממש אתמול היה חודש האופניים בארה"ב. המגזין LIFE פרסם אסופת תמונות של אופניים מוזרים ורוכבים לא פחות מוזרים, כנסו לאוסף המלא...

Wallace Kirkland—Time & Life Pictures/Getty Image


הסרטוריאליסט תפס את הרוכבת הזו בסתם יום של חול ברחוב לאפייט בניו יורק. בכל פעם אני נדהמת לראות איך הוא מצליח לתפוס את התמונות הכי מרגשות באוירה כל כך יומיומית. נדמה שהסרטוריאליסט אף פעם לא ישן, הוא כל הזמן בכוננות לתפוס את הצילום המנצח הבא וזה מצליח לו בכל פעם מחדש...





התמונה בראש הדף היא איור של Christine Berrie באתר 20X200



אין תגובות: