יום שישי, 15 ביוני 2012

שיהיה סופשבוע משובח


Kate Spade 



אנחנו ממש בעיצומו של סוף השבוע שהגיע בדיוק בזמן, רגע לפני שהרגשתי שאין לי יותר כוחות. אז זה זמן לנוח ולמלא מצברים. בבוקר היה מפגש נעים עם חברה טובה, מחר האחיין הצעיר שלי יבוא לבקר ובין לבין התחרדנות כללית...מה אצלכם בתכנונים? חוץ מזה הנה כמה פנינים שאהבתי השבוע...


פיתרון מצוין לכל הפתקים השמחים שתרצו לכתוב, עכשיו בגירסת המחברת.





"ובכל ביצה, הס פן תעיר, ישן לו אפרוח זעיר...", מגנטים של Qualy




 שמלה עם הדפס סוסים של  Nuni Petit Clothes (להשיג במרמלדה מרקט)




אם מדגדג לכם בקצה האצבעות ואתם רוצים ליצור משהו מרענן, קיצי ופשוט, הנה הדרכה לשרשרת גביעי ברד מתוקים...





בימים האחרונים אני מפנטזת על שעועית ירוקה,לא כזאת קפואה מהסופר, אלא טריה שצריך לקטום לה את הקצוות. יש אפשרות שירדתי מהפסים סופית, ובכל זאת, מצאתי מתכון מעולה שאולי שווה לי לנסות...



הדפס שגורם להזיות קשות על פאריס....מומלץ לתלות מעל המיטה ולהתחיל להתפלל....




וידאו שגרם לי לפעור פה ולתהות, איך זה בכלל אפשרי מבחינה אנטומית...


אין תגובות: