יום חמישי, 21 ביוני 2012

בית אחד בשבוע


הבית אליו אנחנו מתגלגלים היום אומר כולו "חופשה", כזו נינוחה שאפשר להתלבש בה נח ולהרים רגליים, בערב לשתות כוס יין צוננת ולתכנן באיטיות את ארוחת הצהריים של מחר, אולי בבוקר נשתכשך קצת באגם ואחה"צ נקרא ספר, לא יותר מזה כי אין צורך, טוב לנו בדיוק איפה שאנחנו.

הנוף הוא כפרי, ליד האגם ומוקף עצי שיטה, אם כי מרוחק רק כעשרים ק"מ ממרכז פאריס. זהו בית הנופש של זוג המעצבים הצרפתים, Isabel Marant  Jerome Dreyfuss ובנם בן השמונה העונה לשם טל (מפתיע לא?).
הבית לא מחובר כמעט לשום קידמה טכנולוגית, לא חשמל, לא אינסטלציה ולא חימום חשמלי, המוטו המרכזי כאן פחות הוא יותר, והעיצוב סגפני עד מאד. דיבורים על אפנה ומסלולי תצוגה לא תמצאו כאן, לעומת זאת שמיכות צמר עבות ומציאות משוק הפשפשים תמצאו כאן בשפע.

בבית מארחים בני הזוג בעיקר חברים פריזאים ובעיקר חברים פריזאים עם ילדים כדי שיהיה לטל עם מי לשחק ולהשתעשע. שם החיבה שלו הוא "הפרא הקטן". כשהוא לא מתפעל את הקאנו, הגלשן והקאיאק שלו, הוא נהנה לטפס אל בית העץ הפרטי שלו, לישון באוהל או לקפוץ בטרמפולינה, גן עדן לילדים.
באשר להורים, הם מעדיפים להתרכז באמנות האירוח ובעיקר באוכל ושתיה, ברביקיו, ירקות טריים וקרואסונים חמימים שנקנים כולם בשוק של העירה הסמוכה בשבתות...הווו Joie De Vivre 









(Source Ny Times via Express-o)



אין תגובות: